بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رییس هیات مدیره استقلال :در اولین فرصت جباری را به استقلال باز می گردانیم !

مقداد نجف نژاد درباره وضعیت استقلال اظهار داشت: «ما کاملا از شرایط تیم رضایت داریم. گفته بودیم شرایط امسال از سال گذشته بسیار بهتر است و خوشبختانه همه چیز خوب است.»
وی درباره جدایی مجتبی جباری تاکید کرد: «ما بسیار علاقمند بودیم که از این بازیکن در فصل جدید هم بهره بگیریم. مجتبی جباری متعلق به استقلال بوده و همین حالا هم استقلالی است. بسیار ناراحت هستیم که او از استقلال رفته است اما به دنبال این هستیم که او را برگردانیم؛ به هر حل او زحمات زیادی کشیده است و در صدد هستیم برای سال آینده و یا در اولین فرصت او را برگردانیم.»
رییس هیات مدیره استقلال همچنین گفت: «در گذشته دیدید که فرهاد مجیدی هم از استقلال رفت اما برگشت چون او مال استقلال بود. هم ما طاقت دوری از جباری را نداریم و هم او طاقت جدایی از استقلال را ندارد. هواداران هم دوستش دارند و می خواهند که برگردد. ما جدا از رفتن جباری در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتیم.»
او درباره مشکلات مالی استقلال تصریح کرد: «ما فعلا مشکل مالی نداریم. چو فردا شود فکر فردا کن. مسائل مالی را باید برای آینده حل کنیم. فعلا با توجه به شرایطی که وجود دارد در صدد هستیم تا در لیگ قهرمانان آسیا از نام ایران و جایگاه استقلال دفاع کنیم و سومین ستاره را بدست آوریم.»
نجف نژاد درباره شایعاتی که پیرامون ولخرجی های تیم های صنعتی از بودجه دولت شنیده می شود، افزود: «این ناعدالتی است و وجود هم دارد. در حال حاضر تنها راه ممکن برای خروج از این شرایط خصوصی سازی باشگاه ها است. ما در مجلس مطرح کردیم که 50 درصد هزینه ها را دولت تامین کند و 50 درصد مابقی باشگاه ها تهیه کنند اما متاسفانه این طرح در مجلس رای نیاورد.»



نظرات شما عزیزان:

سپاهانی
ساعت3:57---25 تير 1392
آقای نجف نژاد شما بیا اینو بخور
پاسخ:چبه تو هم ار دار و دسته حاج فتلی! اخه سپاهانیها تا حالا وجود نمیکردند تو وبلاگ استقلالیها همچین زر زر های بکنن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com